Kynnet on se mun juttu. Mä oon tässä puolen vuoden aikana innostunut lakkailemaan kynsiä. Kynnet voi lakata monella eri tavalla. Tässä postauksessa kerron muutamia vinkkejä jotka on toiminu mulla, kerron mitä välineitä käytän ja laitan muutamia kuvia tähän mun lakkaamista kynsistä.

Onko sunkin kynsinauhat kuivat ja kovat? Jos on, niin sun kannattaa liottaa sun sormia lämpimässä vedessä noin 5 minuuttia. Kynsinauhavoide pehmentää kynsiä.

Kynnet kannattaa viilata ennen lakkausta jos haluat viilata kynnet. Kynsien viilaus antaa kynsille kauniin muodon. Viilaus täytyy tehdä ennen kynsien lakkausta, jotta kynsilakka ei kulu pois kynnen kärjestä.

Onko sulla ongelma, että sun päällyslakka tahrii sun kynnet? Mun päällyslakka on sellanen. Syy siihen on se, että päällyslakka on vahvempaa lakkaa kuin värillinen lakka. Liian monet päällyslakka kerrokset tuhrivat ylimmän värikerroksen. Päällyslakka ei ehdi tuhria kynsiä jos kynnet lakkaa nopeasti, eli max kolmella vedolla.

Sitten vähän kuvia.

Kuvien kynsissä olen käyttänyt näitä lakkoja: Inglot sävy 826, Nails Matt sävy 2, Wild Mild sävy 59 neon lime, Depend art liner sävy 20, Essie top coat nopeasti kuivuva 52, Loreal paris resist & shine liner french manicure.

 

 IMG_20151229_191811.jpg

Tässä söpöt ehkä vähän talvi aiheiset kynnet.

 

IMG_20151123_092133.jpg

Näissä kynsissä on kaunis ruusu. Tämä kultainen matta lakka oli mun syksyn suosikki, koska se kuivui nopeasti. Matta lakat kuivuu nopeasti.

 

IMG_20151026_091836.jpg

Tässä taas kultasta matta lakkaa ja halloween tunnelmaa.

 

IMG_20151031_182454.jpg

Näissä kynsissä taas kultaista matta lakkaa. Joka sormessa on eri määrä tähtiä.